Sí, naciste en Asturies. Eso significa que gustate la sidra, la folixa y el arroz con leche. Y además viajaste alguna vez en tu vida en Alsa. Pero sobre todo significa que cuando llueve haces ESTAS 4 COSAS:


SALIR SIN PARAGUAS.

Un asturianu no usa paraguas. Ye como un árabe comiendo jamón o Kiko Rivera en La casa del Libro. Inexplicable, no tien sentido. Como mucho, gaches la cabeza o cubreste un poco con la mano, pero paragües nunca. Eso quítate 5 puntos en el carnet de asturianía y ta penado por Naciones Unidas con cárcel y garrote vil. Y no en esi orden. Porque un paragües pa un asturianu ye como el ajo pa Drácula. Otra cosa ye que lu necesites pa llanta-y una hostia a un HIPSTER RUNNER VEGANO. Entonces sí.

DECIR “ANTES SÍ QUE LLOVÍA”.

Antes siempre llovía más. De hecho ibes al colegio en canoa. No teníes perro, sacabes a pasear al delfín. Y entrabes al bar y taba aquaman metiendo-y picu a La sirenita. Los de Disney buscaben a Nemo, tú tenieslu en casa. ¿Ye exagerao? Sí. Pero parte de la estrategia pa asustar foriatos. Porque recuerda que un asturianu cuando llueve empieza con “son 4 gotes”, continua en “si esto ye orbayu” y remata pa acabar con “ANTES SÍ QUE LLOVÍA”. Y si después de esto el foriatu sigue en el sitiu, una de dos: o ta muertu o ye asturianu y no lo sabe. Sea como sea, invitalu a oricios.

CHISCAR MADRILEÑOS.

Ye lo más guapo. Piensa que tú tas moralmente capacitau pa facelo, porque ellos debente la reconquista y lo saben. Saben que si no ye por ti, ahora en vez de reggaeton bailaben la danza mora. Por eso, cuando llueve, un asturianu pisa los charcos y CHISCA MADRILEÑOS. Y primero haceslo disimuladamente, como si no quisiste. Pero luego saltes como un rapacin y empapeslos como a truches. Pa que vean quien manda. Y ellos déjense y asienten. Porque tú yes más, tú yes asturianu. Y si no ye por ti la puerta del Sol era una mezquita. Y había camellos en vez de Bla Bla Car.


IR A TOMAR EL VERMUT CON UN GREMLIN.

El asturianu ye de carácter indómitu: no i-val con desafiar al tiempu, a los dioses, echar mil millones de moros con 4 piedres. No. Esos son situaciones simples, que puedes facer mientras bebes comes pinchos. Por eso si llueve, un asturianu COGE UN GREMLIN y marcha a tomar el vermút con él. ¿Por qué? Porque ye peligroso. Porque un murcianu cuando llueve queda en casa. Tú sales con el hermanu de Gizzmo. ¡A ver si tien güevos a multiplicase! ¡Meca, encoge como el pulpo! Y si se pon tontu inviteslu al Carmín a coger el agua. Porque contigo no puede ni el gremlin feu ni un león de Ángel Cristo. Porque tú yes asturianu y sabes que esto no ye lluvia, esto son lágrimes de dios al ver que el cielo en la tierra ye… ASTURIES.

PUXA.

0 / 5 (0 votos)

Artículos Relacionados