En días grises como hoy dase uno más cuenta que nunca. Vale, hay que reconocelo fíos… en Asturies no tenemos un verano tan soleyeru como en Benidorm o Valencia de Don Juan. ¡Ye lo que hay! Aquí el paraguas tien menos vacaciones que el personal trainer de Terelu. Y salir de terraceo sin una chaquetina, ye más peligroso que ir sin pistola por un polígono de Medellín.

Pero bueno… que tengamos menos hores de sol que en Mordor no quier decir que no podamos tener nuestra propia canción del verano. Eso sí, esti añu ta haciéndose un poquitín de rogar la puñetera. Pero mientras llega, tenemos la excusa perfecta pa repasar en eesti post los temazos de los últimos tres veranos:

2015. “SE BEBIÓ LA SIDRA ENTERA” Jony Llera.

Tineo me lo confirmó, Cudillero me lo regaló… ¡y Jony Llera me lo petó! “Se bebió la sidra entera” triunfó de tal manera en el verano de 2015, que ni el mismísimu Van Damme pudo contener sus hercúleas caderas. Poco que añadir a Jony… YES UN GRANDE!!!


2014. “PARA HACER BIEN EL AMOR TIENES QUE SER ASTUR” Rafaela Carrandi.

En Asturies no tendremos el postureo de Ibiza o Marbella, pero si se trata de “engrasar”… ¡¡¡no tenemos rival!!! El machu ibéricu interpretáu por Alfredo Landa ye un margaritu si lu compares con cualquier asturianu. Y así lo cantaba Rafaela Carrandi, en 2014, con un cuerpu de baile que metía miedo pola cabeza.


2013. “OCALITOS NON” Katy Perru.

Un caso únicu en el panorama musical. Una canción protesta que mutó en canción del verano. Un alegatu contra la invasión foriata del arbolón invasor en defensa del Paraíso Natural, que terminó rompiendo les pistes de baile. La buena de Katy, cantaba con tal “potencia” su “OCALITOS NON”, que a más de uno salieron-y los güeyos de les cuenques de tanto mirar. Pero ye cuirioso… ¡¡no sabíen ni el estribillu de la canción!! 😉