Pues sí fíos… ye lo que hay:

“Fai un cutu que escarabaya el pelleyu”

Si en les últimes hores escuchaste y/o dijiste esta frase tan prestosa y tan nuestra, esti artículín ye pa ti. Lee con mucha atención porque los siguientes cuantro consejinos pordríen salvate la vida.

1. PON ROPA DE ABRIGU

Los asturianos somos más duros que una marañuela regada con nitrógeno líquido. Pero en días como hoy, llega el momentu protegese, tener precaución y hacer casu a tu madre “PON LA CHAQUETINA”. Si yes de la parte más cercana a Galicia o Cantabria puedes poner también una bufanda. Pero siempre que sea del Sporting, el Oviedo, o cualquier otru equipu asturianu.

2. TEN A MANO EL TELÉFONO CON LA BATERÍA LLENA

En momentos así, ye importante conservar la comunicación con el exterior, por si sufres algún tipo de emergencia. ¡Pero ojo! No pa llamar al 112 o a los bomberos. ¡Nomenó! ¡¡Que yes asturianu coño!! Lo que pasa que ahora que haz frío, igual ye el momentu de llamar a esa moza/u que conociste en la última espicha, y davos un poco de calor. Si no tienes moza/u a quien llamar porque últimamente sales menos que Bárcenas puedes usar una revista, una pagina web o una película calentuca.

3. SIGUE UNA DIETA RICA EN CALORÍES

Fabes, pote asturianu, tortos con picadillo, arroz con leche, casadielles… Sí, sí, ya sabemos que esa ye la dieta habitual, SIEMPRE, pa cualquier asturianu. Pero en estos momentos tien una ventaja adicional, no solo pa la salud sino también el bolsillu. Según un estudiu de la Universidad de Peñamellera Alta, la combustión de les fabes tras su digestión, pueden producir un ahorro en la factura de la luz de hasta el 38%.

froz

4. TEN PRECAUCIÓN EN LA CARRETERA

Como buen asturianu/a ye tu deber idolatrar a Fernando Alonso. Y durante la ola de frío ye la ocasión perfecta de imitar al bicampeón del mundo: ¡NO CORRAS CON EL COCHE! También pues llevalu al taller a revisión y guardar les cadenes en el maleteru y tal… pero eso son coses de foriatos. Un asturianu de verdá si queda tiráu con el coche en mitá de Payares, no pon les cadenes no… ¡pon el coche al llombu y sigue palante!

5 / 5 (2 votos)

Artículos Relacionados