Regístrate
Se enviará la contraseña a tu correo electrónico.

Y por fin llegó esi día que tolos asturianos tememos desde guajes. Porque los asturianos somos más valientes que el dentista de Ronaldinho, pero tenemos nuestru talón de Aquiles. Si los del pueblín galu de Asterix y Obelix solo teníen mieu a que el cielu cayera sobre les sus cabeces, los asturianos, también tenemos nuestra bestia negra… ¡¡¡LA OLONA DE CALOR!!!

Pero que no cunda el pánico, en Al platu Vendrás tenemos los 5 consejinos fundamentales pa que sobrevivas a estes temperatures saharianes con la mayor dignidad posible. Sígueles al pie de la letra y no solamente sobrevivirás, seguirás siendo un paisanu/muyer asturianu/a.

1. HIDRÁTATE CON FRECUENCIA.

Ye obvio. La meyor forma de combatir el calor ye no dejar el cuerpu secase. Pero nada de bañase o beber agua no… ¡eso ye de foriatos! Un asturianu solo conoz una forma de estar hidratáu… ¡¡¡QUE CORRA LA SIDRA REDIOS!!!!

2. PROTEGE TU PIEL.

Cuenta la leyenda que en les farmacies del Tunel del Negrón pabajo, venden una cosa llamada crema solar. Y que con esi potingue, puedes estar bajo el sol abrasador sin quedar más roju que una andarica cocida. Nosotros, no estamos seguros de la existencia de semejante “magia foriata”. Pero oye, por ir a la farmacia la esquina y preguntar, ¡no pierdes nada! ¿no?

3. COME LIGERO Y SANO.

Una digestión saludable también ye importante pa no caer como un sapu bajo la sombrilla y no volver a levantate. Sabemos bien que esto no te va a prestar un pijo leelo, pero hay que hacer un esfuerzu pa sobrevivir: COME MENOS. Con unos tortos de picadillo con cabrales, una fabada y un cachopo de cecina con patatines ye más que suficiente en días como hoy. Y recuerda, riegalo bastante con sidra no sea que te deshidrates (ver puntu 1).

4. VISTE ROPA FINA.

La ropa ligerina ye otru elementu importantísimu pa superar la olona de calor. Sabemos muy bien que en el vestuariu de un asturianu/a no existe la ropa de veranu, y que se te va a hacer rarísimo salir a la calle sin “la chaquetina”. Pero haznos casu y vete con lo justo na más. ¡O qué coño! Un asturianu no se avergüenza nunca de su cuerpu… ¡¡¡SAL A LA CALLE EN PELOTES!!!!

5. HAZ TESTAMENTU.

Vale, ye verdad. Esti no ye un conseju pa sobrevivir, pero puede ser muy importante si falla alguno de los anteriores y no llegues a contalo. Dejalo todo bien atáo hará que respires más tranquilu, incluso esti aire abrasador contranatura. Y ya sabes… si no tienes descendencia ni herederos, no dudes en mandanos un mail que te dejamos el número de cuenta. 😉

Compartir
4.59 / 5 (22 votos)

Hacer Comentario

Su dirección de correo electrónico no será publicada.